TV- og radioreklamer

Reklamer på både radio og TV er et oplagt medie at vælge, hvis man ønsker at segmentere sin markedsføringskampagne efter relevante målgrupper. Derudover har begge medier en høj involveringsgrad hos eksponenterne og er i høj grad fleksible ift. udskiftning af budskab efter behov. Radioreklamer kan skræddersyes efter ønskede mængde radiospots samt bestemte tidsintervaller for afvikling.

Radiostationen Classic.fm

Classic FM

Op til 137.000 unikke lyttere pr. uge.

Målgruppe (alder): 18-50 år / FM 107,9 (Storkøbenhavn)

Radiostationen Classic Rock

Classic Rock

Op til 125.000 unikke lyttere pr. uge

Målgruppe: 35 år + mænd / FM 88,2 samt 107,9 (HT)

Bauer Media - herunder Nova FM, The Voice, Radio100, Pop FM, MyRock og radio Soft

Bauer

Radiostationer: NOVA FM, The Voice, radio100, POP FM, MY ROCK, Radio Soft

DK4 reklamer

894.269 unikke seere per uge.

80% af landets 2,4 millioner hustande har mulighed for at se DK4.
88% af seerne er 40+ år.

Se et eksempel på en TV-kampagne som virksomheden Avivir havde kørende på DK4.