Cases

På denne side har vi samlet et udpluk af de forskellige cases, vi har arbejdet med gennem tiden. Nogle af virksomhederne er i den forbindelse kommet med udtalelser mens andre blot vil være en beskrivelser af den eksekverede kampagne.

Berlingske Media på megaboard på Rådhuspladsen, København

Berlingske Media

“Berlingske Media har for 3. år i træk valgt at have årsaftaler på OBI Medias Storskærme på Rådhuspladsen og på Fisketorvet i Odense.


Skærmene er synlige året rundt og giver os mulighed for at være Top of Mind og det er nemt for os, at skifte budskaber ud via digitalt upload, så vi altid er relevante overfor målgruppen.
Vi får ofte mange kommentarer for reklamerne og oplever god effekt ved at være konstant til stede.
Vi kan derfor varmt anbefale OBI Media der altid gerne kommer med input og nye produkter til gode priser, netop hvor vores målgruppe befinder sig.”

McDonald's på stilladsbanner i Gentofte

McDonalds

“Vi har oplevet stor effekt ved at benytte Directionals i McDonalds til at tiltrække flere kunder her og nu og skabe et behov.

Således har jeg via OBI Media 4 henvisingsskilte i mit nærområde som viser vej til min forretning i Gentofte.

Jeg har gennem de sidste 2 år haft et godt samarbejde med Simon Jørnø fra OBI Media & kan varmt anbefale hele OBI Media Teamet som samarbejdspartnere.”

Spinderiet på en digital reklameskærm i København

Spinderiet

”I De to år jeg har brugt OBI media først på RO's Torv i 2021 og i 2022 på Spinderiet har jeg være fuldt tilfreds med det produkt de leverer. Det er et super relevant supplement til det øvrige medie mix.

Især på placeringerne for Spinderiet har været spot on. OBI Media er et mediebureau der varetager kundens interesser og lytter de behov kunden måtte have. De er også gode til at komme med ideer til nye eksponerings muligheder for kunden. Jeg kan kun anbefale at bruge OBI Media.”

Forsea Ferries på stilladsbanner i Gentofte

Forsea Ferries

"OBI Media has delivered strong, solution-oriented, campaigns and helped us reach strategically important markets within both outdoor and broadcast media.

OBI has helped us reach new customers as well as existing customers at all hours of the day."

Ejendomsmægleren Robinhus på digital reklameskærm i København

Robinhus

"Produkterne som der tilbydes er godt placeret i forhold til synlighed og daglige trafikanter, og jeg er ikke i tvivl om at det vil være med til at flere lokale kunder i fremtiden vil kontakte mig, når de skal sælge deres bolig."

Agenzy på megaboard i København

Agenzy

Shoppingcenteret Waves på et digitalt megaboard ud til motorring 11

Agenzy valgte at promovere Ørkenens Sønner forestillingen i Tivoli's koncertsal på digitale Megaboards på Rådhuspladsen.

Waves Shoppingcenter

Efter 4 ugers test-kampagne, valgte Waves at booke en årsaftale på Digitale Megaboard, ved Holbækmotorvejen.

Cirkus Arena på DK4

Cirkus Arena

"I cirkussæsonen i 2019, har vi kørt 2 kampagner på henholdsvis NRJ Radio og DK4. Medievalget faldt på de 2 medier, for både at ramme de unge børnefamilier, samt voksne 40+ i hele Danmark."

Byggemarkedet Johannes Fog på en digital moving trailer

Johannes Fog

"Mediet skabte en stor synlighed, opmærksomhed og omtale af FOG i vores lokalområder – i og omkring vores 9 byggemarkeder.
Det førte også til at vores online-messe blev en kæmpe succes."

Børns Vilkår på en digital reklameskærm på Rådhuspladsen i København

Børns Vilkår

"OBI Media har hjulpet Børns Vilkår hurtigt og effektivt med at stable en landsomspændende outdoorkampagne på benene over sommerferien. Dertil har vi fået mulighed for at blive blandt de første, der annoncerer på digitale skærme på taxi i hele København."