Jeres virksomheds markedsføringsstrategi
Der er flere gode grunde til at vælge Digital Outdoor og DOOH som en del af en jeres virksomheds markedsføringsstrategi. Når man vælger en digital reklameskærm som platform for sit budskab, vil man blandt andet få en stor fleksibilitet i at kunne opdatere og tilpasse kampagnen efter behov. Derudover er mediet synligt alle timer i døgnet, skaber stor blikfang især i de mørke perioder og er ikke muligt for eksponenterne at fravælge.
Tag et kig på vores udvalg af digtale reklameskærmen nedenfor, og kontakt os for mere info.
Skyview Rådhuspladsen
Helt ny skærm midt på Rådhuspladsen i København. Direkte udsyn til skærmen for alle trafikanter når man kommer fra Vesterbrogade, uanset om man er gående, på cykel, i bil, bus eller andet. Derudover, er der et godt udsyn fra H.C. Andersens Blvd og hele Rådhuspladsen.
1.100.000 trafikanter per uge.
Vesterport station – Digital OOH storskærm
Den ikoniske Vesterport skærm er ud til et af de mest befærdet stationer i landet. Den over 100 m2 skærm kan ses på lang afstand i flere retninger. Bl.a. ved Tivolis udgang ud til Hovedbanegården og Jammers Plads, samt Palads naturligvis.
810.000 trafikanter per uge.
Digital outdoor skærm ved Tomsgårdsvej
Denne skærm ved Tomsgårdsvej vender ud til kørselsretningen imod Hellerup.
+400.000 trafikanter per uge.
Digital Café Network
36 skærme fordelt i caféer, kafffebarer, restauranter og barer.
Den særlige kombination mellem en 43” skærm og gratis kort, skiller sig ud på en helt unik måde.
150.000 ugentlige besøgende.
Kaktus Towers
Det er ikke kun Bjarke Ingels, der har gjort sit præg på København med hans nye Kaktus Towers. OBI Media har ligeledes fået lov til at bidrage med nogle skærme til den ikoniske bygning. Man kan derfor nu gøre reklame direkte til de 25.000 cyklister, der dagligt cykler over cykelbroen ved Fisketorvet.
Digital Moving Billboard
Digital Moving Billboard er et koncept som kun er set i USA, som OBI Media er Firstmovers på i Europa.
En kørende kæmpe Digital Skærm med 3 skærm sider (kører på grøn el) der skaber en ekstraordinær opmærksomhed i bybilledet præcis hvor og hvornår annoncøren ønsker det. “måske” Danmarks mest opmærksomhedsskabende outdoor medie. delt flere gange på store influenceres sider, blandt andet Anders Hemmingsen. Indtag Bybilledet og skab en helt unik Effekt, Awareness, Hype og HIGH Impact med Digital Moving BIllboard! obs. mulighed for levende billeder, dog ikke LIVE Motion