Siden 2019 har OBI Media udviklet sig fra én enkelt billboardplacering til en af Danmarks førende aktører inden for udendørs reklame. Gennem et stærkt netværk af eksklusive placeringer og strategiske partnerskaber fortsætter vi vores vækstrejse. I dag står vi stærkere end nogensinde – med et voksende team, Københavns mest centrale digitale skærme og en klar vision for fremtiden.
Vores tidslinje
Læs hele vores historie herunder.
2019 - Etablering
- Simon Jørnø starter OBI Media med sin første billboardplacering.
- Én placering bliver hurtigt til to, og OBI Media ansætter sin første medarbejder.
- Et samarbejde med NRJ Radio og MTV Radio sættes i søen, hvor OBI Media står for annoncesalget.
- Annoncesalget udvides fra radio til TV med DK4.



2020 - Udvikling
- OBI Media ansætter sin første in-house grafiker
- En vigtig aftale sikrer adgang til mange flere placeringer



2021 - Ekspansion
- Væksten fortsætter både i form af flere kunder og nye placeringer såsom en skærm på M3 og spændende stilladsprojekter



2022 - Milepæle
- OBI Media etablerer sit digitale megaboard på Rådhuspladsen, ved Kaktus Towers samt
Danmarks største banner reklame – hele 137 m langt og 800 m 2 stort. - En ny partner tiltræder virksomheden og salgsafdelingen udvides.
- OBI Media indgår en aftale med Red Buses og Stromma, hvilket betyder reklamer på
dobbeltdækkerbusserne i København. - En spændende aftale giver OBI Media reklameskærme på 4×27 taxaer. Dog ulovliggøres
annonceformen få måneder senere. - Udfordringer rammer OBI Media, der både mister sin største kunde og en vigtig medieaftale
med adgang til et stort netværk af skærme.




2023 - Milepæle
- Det strategiske fokus omlægges til at udvikle og udvide netværket af placeringer på tværs af gavle, stilladsprojekter og digitale skærme.
- Strategien bærer frugt og resulterer i nye, eksklusive stilladsplaceringer på bl.a.
Åboulevarden, ved Hovedbanegården og langs Køge Landevej. - På trods af et udfordrende 2022 bliver 2023 et år med vækst og nye samarbejdspartnere.


2024 - Milepæle
- OBI Media fortsætter med at udvide netværket af placeringer, hvilket afspejles i et stigende antal kunder og eksklusive lokationer.
- Medarbejderstaben vokser til 8 fuldtidsansatte.
- OBI Media får Københavns største og mest centrale digitale skærm på Vesterport.
- Et samarbejde med FOG Byggemarkeder resulterer i 10 nye digitale skærme på Sjælland.
- 2024 bliver et rekordår for OBI Media med en lang række nye digitale og analoge
placeringer.





2025 - Milepæle
- OBI Media udvider teamet med yderligere 2 ansatte og beskæftiger nu 9 fuldtidsmedarbejdere.
- Budgettet fordobles sammenlignet med 2024, hvilket muliggør en markant udvidelse.
- Nye premium placeringer tilføjes, bl.a. i Aarhus, på H.C. Andersens Boulevard,
Lyngbyvejen og Jagtvej – OBI Media når nu over 100 medieflader. - Virksomheden fastlægger sine kerneværdier samt mission og vision og står stærkere end nogensinde til at fortsætte vækstrejsen.
Vores Mission & Vision
Vores mission
“At skabe unikke øjeblikke. Gennem innovative outdoor-kampagner hjælper vi vores kunder med at blive set, skabe Impact og drive vækst.”
Vores vision
“Ved at skabe de mest effektive og kreative outdoor-kampagner for Danmarks top 500 nationale og internationale annoncører – samtidig med at gøre outdoor-reklame tilgængelig for SMV-markedet – stræber vi efter at blive Danmarks foretrukne udbyder af outdoor-reklame.”