Kundeudtalelser og cases

Her finder du et udvalg af kundeudtalelser og cases fra vores mange samarbejder gennem tiden. Vores løsninger skaber synlige resultater, og vi er stolte af de stærke partnerskaber, vi har opbygget. Se eksemplerne nedenfor og bliv inspireret af, hvordan vi har hjulpet vores kunder med at nå deres mål.

MAX Burger

“Vi har arbejdet sammen med OBI Media i flere år og har altid været meget tilfredse med de kampagner, vi har gennemført sammen. OBI Media har leveret professionel service, og vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.”

Daniel Lange, Local Store Marketing Manager.

 

Vikingeskibsmuseet

”Vi har oplevet en god service hele vejen rundt hos OBI Media, og fleksibilitet i forhold til antal disponeringer kontra pris og periode. Servicen har også været god i forbindelse med upload og skift af bannere. OBI Media har været gode til at sende os billeder fra vores placeringer, når de gik live –da vi jo er tilhørende i Roskilde, og ikke lige kommer forbi Rådhuspladsen så tit.”

Trine Harvøe Kristensen, Marketing- og salgskoordinator.

About Media

“Vi har haft et tæt og fleksibelt samarbejde med OBI Media i flere år, og vi er altid tilfredse med deres service. De er agile, leverer hurtigt, og er imødekommende i forhold til både kampagneperioder, placeringer og skift af materiale. Desuden sender de billeder af vores kampagner, når de går live, hvilket gør det nemt for os at følge med. Samarbejdet har været præget af en professionel tilgang og god kommunikation, og vi ser frem til mange flere succesfulde projekter sammen.”

Klaus Lindholm, Founder. 

Grand Teatret 

“OBI Media er en fantastisk samarbejdspartner, når det kommer til fleksibilitet. Vi har behov for løbende at kunne opdatere vores kampagner og bliver altid mødt med hurtig og imødekommende assistance fra OBI Medias medarbejdere. Vi er meget tilfredse med både deres service og placeringer.”

Christel Becker, Marketing Manager.

Børns Vilkår

“OBI Media har hjulpet Børns Vilkår hurtigt og effektivt med at stable en landsomspændende outdoorkampagne på benene over sommerferien. Dertil har vi fået mulighed for at blive blandt de første, der annoncerer på digitale skærme på taxi i hele København.”

 

Berlingske Media

“Berlingske Media har for 3. år i træk valgt at have årsaftaler på OBI Medias Storskærme på Rådhuspladsen og på Fisketorvet i Odense.

Skærmene er synlige året rundt og giver os mulighed for at være Top of Mind og det er nemt for os, at skifte budskaber ud via digitalt upload, så vi altid er relevante overfor målgruppen.
Vi får ofte mange kommentarer for reklamerne og oplever god effekt ved at være konstant til stede.

Vi kan derfor varmt anbefale OBI Media der altid gerne kommer med input og nye produkter til gode priser, netop hvor vores målgruppe befinder sig.”

McDonalds

“Vi har oplevet stor effekt ved at benytte Directionals i McDonalds til at tiltrække flere kunder her og nu og skabe et behov.

Således har jeg via OBI Media 4 henvisingsskilte i mit nærområde som viser vej til min forretning i Gentofte.

Jeg har gennem de sidste 2 år haft et godt samarbejde med Simon Jørnø fra OBI Media & kan varmt anbefale hele OBI Media Teamet som samarbejdspartnere.”

Spinderiet

”I De to år jeg har brugt OBI media først på RO’s Torv i 2021 og i 2022 på Spinderiet har jeg være fuldt tilfreds med det produkt de leverer. Det er et super relevant supplement til det øvrige medie mix.

Især på placeringerne for Spinderiet har været spot on. OBI Media er et mediebureau der varetager kundens interesser og lytter de behov kunden måtte have. De er også gode til at komme med ideer til nye eksponerings muligheder for kunden. Jeg kan kun anbefale at bruge OBI Media.”

Forsea Ferries

“OBI Media has delivered strong, solution-oriented, campaigns and helped us reach strategically important markets within both outdoor and broadcast media.

OBI has helped us reach new customers as well as existing customers at all hours of the day.”

Robinhus

“Produkterne som der tilbydes er godt placeret i forhold til synlighed og daglige trafikanter, og jeg er ikke i tvivl om at det vil være med til at flere lokale kunder i fremtiden vil kontakte mig, når de skal sælge deres bolig.”

Agenzy

Agenzy valgte at promovere Ørkenens Sønner forestillingen i Tivoli’s koncertsal på digitale Megaboards på Rådhuspladsen.

 

Waves Shoppingcenter

Efter 4 ugers test-kampagne, valgte Waves at booke en årsaftale på Digitale Megaboard, ved Holbækmotorvejen.

 

Cirkus Arena

Agenzy valgte at promovere Ørkenens Sønner forestillingen i Tivoli’s koncertsal på digitale Megaboards på Rådhuspladsen.

 

Johannes Fog

“Mediet skabte en stor synlighed, opmærksomhed og omtale af FOG i vores lokalområder – i og omkring vores 9 byggemarkeder.

Det førte også til at vores online-messe blev en kæmpe succes.”

Vores kunder

Herunder kan du se et udvalg af de brands, der har valgt OBI Media som deres samarbejdspartner.