Reklamer på radio og TV
Reklamer på både radio og TV er et oplagt medie at vælge, hvis man ønsker at segmentere sin markedsføringskampagne efter relevante målgrupper. Derudover har begge medier en høj involveringsgrad hos eksponenterne og er i høj grad fleksible ift. udskiftning af budskab efter behov. Radioreklamer kan skræddersyes efter ønskede mængde radiospots samt bestemte tidsintervaller for afvikling.
Se et eksempel på en TV-kampagne som virksomheden Avivir havde kørende på DK4.
Classic FM
Op til 137.000 unikke lyttere pr. uge.
Målgruppe (alder): 18-50 år / FM 107,9 (Storkøbenhavn)
Classic Rock
Op til 125.000 unikke lyttere pr. uge
Målgruppe: 35 år + mænd / FM 88,2 samt 107,9 (HT)
Bauer
Radiostationer: NOVA FM, The Voice, radio100, POP FM, MY ROCK, Radio Soft
DK4 reklamer
894.269 unikke seere per uge.
80% af landets 2,4 millioner hustande har mulighed for at se DK4.
88% af seerne er 40+ år.